Sponsring & gåvor

Hjälp oss skapa mer rörelse, hälsa och glädje i vårt samhälle!

Vi söker sponsorer (företag, organisationer, familjer, privatpersoner) som vill hjälpa oss att förverkliga våra mål och visioner. Att sponsra MOVE IF innebär att du stöttar vår förening, det kan antingen vara ekonomiskt eller med något annat från ditt företag eller din familj som kan vara till nytta för föreningen. Genom att stödja oss ger ni oss möjligheten att utveckla vår verksamhet på ett positivt sätt.

Vilka är vi?

MOVE IF är en idrottsförening som verkar för att ge barn, ungdomar och vuxna en innehållsrik och meningsfull fritid genom den brasilianska kampsporten capoeira. Rörelse, kulturupplevelse och gemenskap är grundstenar i vår verksamhet. Vi vill att fler barn, unga och vuxna ska:

• hitta glädje i att röra på sig

• finna nyfikenhet och rikedom i att uppleva andra kulturer

• få tillbringa tid i en trygg och uppmuntrande miljö

Föreningen är verksam i Stockholm och har ca 200 medlemmar. De flesta av våra medlemmar (elever) är bosatta i södra delen av Stockholm.

Vilka är våra primära behov?

Alla sponsringsintäkter och gåvor återinvesteras oavkortat i vår verksamhet. Våra närmsta mål är utökad personalstyrka så att inga träningssugna barn lämnas utanför, investeringar i träningsutrustning och inspirerande samt utvecklande arrangemang för våra elever. På längre sikt vill vi även ha en egen anläggning.

Sponsring

Sponsring är ett oerhört effektivt sätt att skapa PR, bygga relationer och driva försäljning på – om det görs på rätt sätt! Om du sponsrar vår förening kan vi tillsammans marknadsföra dina produkter eller ditt varumärke. Det kan handla om skyltning på anläggningen, tryck på föreningens kläder, banner på hemsidan, att sponsra ett idrottsevent eller annat. Ditt företag exponeras för våra elever, deras närstående, besökare och våra följare.

Vi är intresserade av att utbytet gynnar både föreningen och dig/ditt företag och välkomnar därför alltid en dialog kring hur vi löser det så bra som möjligt för båda parter. Du kanske har egna idéer och visioner om hur du vill ha det? Eller är intresserad av att sponsra men kanske inte vet hur och vill veta mer? Hör av dig så hittar vi på något riktigt bra tillsammans!

Gåvor

Även du som privatperson kan ge ditt bidrag till oss. Är ditt stöd i pengar kan du helt enkelt sätta in ett valfritt belopp på vårt bankgiro 5627-9227 eller swisha till 123-672 27 30 med texten ”Gåva”. Självklart tar vi även emot stöd i form av saker. Kontakta oss om du har idéer eller funderingar.

Är du intresserad av att sponsra oss, kontakta oss via e-post info@moveif.se.

DSC03549.jpg

Ett partnerskap med MOVE IF är en ömsesidig relation.

I samarbeten med våra sponsorer ser till att dra nytta av varandras styrkor, värdegrunder och associationer. De värden vi bygger vår verksamhet på är: hälsa, öppet sinne och gemenskap.