medlemskap.png

Kom och upptäck gemenskapen, kulturupplevelsen och träningsglädjen på Move IF!

Genom att anmäla dig till en kurs och betala medlemsavgift blir du medlem i vår idrottsförening.

Medlemsavgiften är 200 kr per kalenderår. Medlemsavgiften är obligatorisk för att idrottsförsäkringen ska gälla och läggs på kalenderårets första faktura.

Som medlem i MOVE IF har du möjlighet att få din röst hörd och bidra med dina idéer kring hur vi ska forma vår verksamhet. Tveka inte att komma i kontakt med oss om du har en strålande idé eller synpunkter. För oss är det viktigt att skapa en verksamhet som genererar störst värde till våra medlemmar. Vi vill att fler barn, unga och vuxna ska hitta till rörelseglädje och gemenskapen hos oss.

Vill du ta del av föreningens stadgar och/eller senaste årshandlingar, mejla info@moveif.se.